Menu Sluiten

Geachte bewoners,

Via de link onderaan deze pagina kunnen jullie aangeven of jullie mee willen doen aan de collectieve inkoop en vervanging van de CV-ketels en mechanische ventilatie. Tevens kun je op dit formulier aangeven of je het naambordje dat nu bij de ingang hangt wilt laten voorzien van een nieuwe tekst. Ook kun je, als je dat nog niet had gedaan, jezelf opgeven voor het vervangen van het deurbeslag voor anti-kerntrek-deurbeslag (cilinders en sleutels blijven gelijk).

Vervanging CV-ketel en mechanische ventilatie

De CV ketel en mechanische ventilatie is ondertussen 16 jaar oud. We hebben de afgelopen periode drie offertes aangevraagd. Hieruit is de goedkoopste aanbieding gekomen van Installatie Service V&B, een bedrijf waar ook veel bewoners al jaren een onderhoudscontract bij hebben. Als je jezelf aanmeldt dan gaan we er vanuit dat je ook daadwerkelijk mee doet met de collectieve inkoop en zal V&B contact met je opnemen voor een datum van plaatsing. Hier de aanbieding:

CV-ketel:
Nefit Proline NxT HRC24, CW4

Prijs: € 1200,00 vanaf 10 stuks.
Prijs: € 1150,00 vanaf 20 stuks
Prijs: € 1095,00 vanaf 30 stuks.
Dit is inclusief een Honeywell Round modulation kamerthermostaat.
Bij de Nefit Proline krijgt u van ons 10 jaar onderdelengarantie aansluitend op de 2 jaar fabrieksgarantie.
Voor andere thermostaten kunnen wij uiteraard een alternatief aanbieden, graag op aanvraag.

Mechanische ventilatie:
Zehnder Comfofan SP
(Storkair)

Prijs: € 195,00 vanaf 10 stuks (incl. montage)
Prijs: € 190,00 vanaf 20 stuks (incl. montage)
Prijs: € 185,00 vanaf 30 stuks (incl. montage)

Voor bewoners die alleen de woonhuisventilator willen laten vervangen, zijn de kosten € 210,00 incl. montage.

Bovengenoemde prijzen zijn stukprijzen, inclusief 21% BTW, materialen en montage zoals onder andere:

• Demonteren en afvoeren oude cv-ketel
    • Veiligheidsventiel
    • druk/expansievat 18 liter
    • automatische ontluchter
    • nieuwe vul- en aftapkraan (indien nodig)
    • De vaste pijpen voor rookgasafvoer en zuurstoftoevoer worden vervangen voor nieuwe kunststof pijpen
    • CO meting
    • gevuld en ontlucht

Optioneel:
Kanalenreiniging mechanische ventilatie

Prijs: € 75,00

Hierbij reinigen wij de kanalen van de mechanische ventilatie met roterende borstels en verwijderen wij het losgeborstelde vuil.
Hiermee kan het binnenhuisklimaat aanzienlijk verbeteren en allergische klachten of irritatie van de luchtwegen verminderen.
Zie het advies van het RIVM:
www.milieucentraal.nl/energie-besparen/energiezuinig-huis/ventileren/ventilatie-met-mechanische-afvoer

Anti-kerntrek deurbeslag

We hebben een offerte aangevraagd bij Buildingworks voor het aanbrengen van anti-kerntrek deurbeslag. De kosten zijn:

• Voordeur: AMI anti kerntrek beslag *** met vaste deurkruk buiten, type: Vario
    € 72,60 p/s  inclusief btw en montage.
  • Balkondeur: AMI anti kerntrek beslag *** bestaande deurkruk wordt omgezet
    € 54,45 p/s  inclusief btw en montage.

De setprijs voordeur en balkondeur komt dan op € 127,05 inclusief btw en montage.
De ronde knop is niet meer leverbaar, de nieuwe deurkruk is vinger vriendelijker.
De sleutels blijven gelijk, alleen het beslag wordt vervangen. Wij adviseren u ten zeerste gebruik te maken van deze aanbieding. In steeds meer huizen wordt op deze manier ingebroken.

Naambordjes

We gaan alle naambordjes bij de ingangen vervangen zoals besloten in de laatste ledenvergadering. Hieraan zijn voor de bewoners geen kosten verbonden. Geef aan of je een wijziging wilt en zo ja, vul dan in wat de nieuwe tekst mag worden.

Whatsapp groep

We willen graag een Whatsapp groep maken met hierin alle bewoners. Deze groep wordt alleen gebruikt als er zich iets verdachts rond of in ons complex afspeelt. De groep wordt niet gebruikt voor communicatie vanuit het bestuur. U kunt via de link aangeven welke telefoonnummers u wilt aanmelden voor deze groep.

Link

Klik op de volgende link om het formulier in te vullen: Link naar invulformulier

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.