Menu Sluiten

Parkeergarage
Via deze website kan een bewoner een bewonersvergunning aanvragen voor de parkeergarage.
LET OP: de parkeergarage heet tegenwoordig Centrum Mondriaan. Bij de abonnement keuze staat een bedrag van 0 euro, maar dat is in werkelijkheid ongeveer 100 euro per maand.
Voor een sleutel van de nooddeuren waarmee de bewoners de parkeergarage kunnen betreden kan per e-mail contact worden opgenomen met het bestuur op vve@desoeverein.nl. Doe dit pas nadat de vergunning is geregeld.
Er is geen mogelijkheid tot koop van een parkeerplek in de parkeergarage.

Digitale bezoekersregeling
Via de Gemeente Amersfoort is het mogelijk om gebruik te maken van de Digitale Bezoekersregeling.
Voor meer informatie gaat u naar deze website.

U kunt hier alle informatie vinden over deze regeling. Helaas geldt de bezoekersregeling voor het gebied A1 wat betekend dat uw bezoekers bijvoorbeeld niet in de Lange Beekstraat of Bekensteinselaan kunnen parkeren want dat is gebied B2. U kunt op de website van de parkeerservice zien waar uw bezoek kan parkeren in gebied A1.

Het is voor bewoners van De Soeverein niet mogelijk een parkeervergunning voor straatparkeren te krijgen.